Sommercamp 2024

SommerCamp 2024 ALL inclusive - kun 250,-
Spændende oplevelser - aktiviteter for alle

Info til forældre.

Skolernes sommerferieperiode byder traditionen tro, på mange forskellige aktivitetstilbud til børn og unge. Tilbud med hvert deres speciale, hvor børn og unge i interessespecifikke fællesskaber og foreninger kan dyrke lige netop det de brænder for. I Randers ungdomsskole brænder vi for oplevelser for alle.

Randers Ungdomsskole, har de sidste år afholdt sommerferieaktiviteter for unge i Randers Kommune. Vores fokus ligger på at tilbyde unge relations dannende oplevelser, så de kan etablere venskaber, der på sigt kan være afgørende for deres fremtidige trivsel.
Ungdomsskolen afholder SommerCamp I 2024, hvor vi i 3 fantastiske oplevelsesrige dage, får de unge mulighed for at mødes med andre unge - og være en del af forskellige inden- og udendørsaktiviteter.
Vi har plads til 80 unge, i alderen fra 6. klasse til og med 17 år

Hvis du er interesseret i at vide mere, er du velkommen til at kontakte Randers Ungdomsskole på 89154600

Tilmeld dig her